суботу, 6 квітня 2024 р.


 Калейдоскоп імен.

Ми знаємо, що ім'я дається людині при народженні без її відома і згоди. Але наскільки це випадково виникає? Філософи доводять, що ім'я є результатом дії надприродних сил, які впливають на свідомість батьків ще до народження немовляти і змушують їх несвідомо вибирати те ім'я, яке послане з небес. Але чи може ім'я людини впливати на її долю? Відповідно до законів карми ніщо в нашому житті не відбувається випадково, а отже, й ім'я нам дається згори, що певною мірою впливає на наш характер, вчинки, нашу долю. Знаючи ім'я людини, можна  дізнатися багато деталей про її життя. Саме звучання імені дає велику кількість інформації. Воно може вимовлятися ласкаво, піднесено, приємно... 

У світі одне, але всім потрібне - так визначила вагу людського наймення народна мудрість.

Наше ім'я - це жива нитка, яка зв'язує нас з нев'янучою красою української поетичної мови.

Багато імен на землі, всіх і не запам'ятаєш, але не так важливо як тебе названо, а важливо те, щоб зумів ти зберегти своє добре ім'я, щоб не заплямував поганим вчинком, недобрим словом. Кожен з нас зі своїм іменем має прожити життя, і всі наші діла - хороші й погані - стають відомі людям через наші імена.

У бібліотеці відбулось засідання клубу "Надвечір'я" під назвою "Калейдоскоп імен". Присутні дізнались про походження власних імен людей; пригадали "квіткові імена", якими батьки часто люблять називати своїх доньок.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 Поля мого ужинок... У бібліотеці відбулось засідання клубу "Надвечір'я", присвячене 90 - річчю від дня народження поета - зем...